معرفی شرکت های تولید کننده کنیتکس

در ایران شرکت های زیاد تولید کننده کنیتکس فعالیت دارد و برندهای مختلفی نیز در بازار وجود دارد و همین امر سبب شده است تا شما در هنگام انتخاب با طیف وسیعی از برندها و کیفیت ها مواجه شوید که ما سعی می‌کنیم در این مقاله نسبت به معرفی برخی از برند های معروف اقدام نموده تا شما بتوانید با آنها بیشتر آشنا شوید.

به طور کلی کنیتکس ها در سه دسته کنیتکس اکریلیک و کنیتکس روغنی و کنیتکس و پلاستیک قرار می گیرند و دارای ویژگی های مختلفی همچون دانه بندی های مختلف که سبب ایجاد بافت های مختلف می شود هستند از جمله ریزدانه و درشت دانه و یا حتی بدون دانه و دانه متوسط که بافت های مختلفی را روی سطح برای شما ایجاد می کنند.

 

رنگ اطلس

 اولین شرکتی که میخواهیم نسبت به معرفی آن اقدام نماییم شرکت رنگ اطلس می باشد که در زمینه تولید کنیتکس های نما نیز فعالیت داشته و محصولات مختلفی را در این زمینه عرضه کرده است از جمله کنیتکس اکریلیک ای که می تواند برای سطوح خارجی و نمای ساختمان ها استفاده شود و یا در در مواردی که تردد  زیاد میباشد همچون فضاهای عمومی بیمارستان ها و دانشگاه و مدارس مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول شرکت بر پایه آب بوده و همچنین ویژگی هایی که دارد را باید در عدم اشتعال و همچنین اجرای آسان و سرعت خشک شدن بالا و اینکه بدون بو می باشد معرفی نمود و هر کیلوگرم از آن می تواند یک و نیم متر مربع را پوشش دهد.

 

نیو کالر

برند دیگری که در زمینه تولید کنیتکس فعالیت دارد نیوکالر می باشد که رنگ های ساختمانی را نیز عرضه می کند از محصولاتی که این شرکت در زمینه کنیتکس به بازار عرضه کرده است باید به کنیتکس اکریلیک و کنیتکس که بدون دانه و همچنین سوپر کنیتکس اکریلیک اشاره نمود. همه محصولات بر پایه رزین های اکریلیک آب پایه بوده و همچنین بدون مواد مضر میباشد. از سوی دیگر هر کیلوگرم از این کنیتکس می تواند بین 1 تا 1.20 متر مربع را پوشش دهد.محصولات در رنگ سفید ارزش شده و شما می توانید با اضافه نمودن مادر رنگ به آن رنگ مد نظر خود را تولید نمایید.

 

پارس دکو

شرکت پارس دکو نیز دارای محصولاتی در این زمینه بوده و باید از محصولات معروف آن به کنیتکس نیو و کنیتکس ممتاز اشاره نمود که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارا می باشد. کنیتکس نیو بافت های مختلفی داشته و می‌ تواند سطوح یکنواخت و یا صافی را به وجود آورد و برای فضاهای خارجی و نمای ساختمان گزینه بسیار مناسبی است که با دانه بندی متوسط آن می توان لکه های ساختمانی و ترک ها را پوشاند.این محصول می‌تواند در زمان کمی بین چهار تا شش ساعت خشک شده و 48 ساعت نیز برای خشک شدن عمق نیز زمان نیاز دارد. هر کیلوگرم از این کنیتکس می‌تواند حدود یک متر مربع را پوشاند. محصول دیگر را نیز باید کنیتکس ممتاز معرفی کرد که بر پایه رزین های اکریلیک پایه آب بوده و می تواند بافت ضخیم را ایجاد کند و برای همه سطوح قابلیت اجرا داشته و ویژگیهای مهمی چون ضد رطوبت و قابلیت شستشو را نیز دارد.

 

جهان کنیتکس

در مورد شرکت تولیدی و شیمیایی جهان کنیتکس باید گفت شرکت سابقه طولانی در زمینه تولید انواع کنیتکس از جمله کنیتکس اکرولیک و کنیتکس روغنی و کنیتکس پلاستیک داشته و در بازار نیز این کنیتکس بسیار معروف است. محصولات تولیدی این شرکت بسیار متنوع بوده که از جمله آن باید به کنیتکس سوپر صادراتی اشاره نمود که ترکیبات کنیتکس آن شامل الیاف مصنوعی و رزین های اکریلیک  و اکسید تیتان و بی کربنات کلسیم و فرمالین می باشد که می تواند سطح زیبایی را برای سطوح خارجی و داخلی ایجاد نموده و در برابر شرایط جوی نیز مقاومت لازم را داشته باشد.

محصول دیگر این شرکت نیز کنیتکس ممتاز صادراتی می باشد و از جمله محصولات دیگر باید به کنیتکس روغنی اشاره نمود که ترکیبات آن نیز انواع رزین های الکی و الیاف مصنوعی و پودر میکاپ و اکسید تیتانیوم می باشد. محصولات این شرکت در بسته بندی های بیست کیلوگرمی و دارای پلمپ سربی کارخانه بوده و همچنین دارای گارانتی میباشد که برای نوع ممتاز که دارای درب زرد بوده سال گارانتی و برای نوع سوپر که درب آن قرمز می باشد دارای ۱۵ سال گارانتی میباشد

معرفی شرکت های تولید کننده کنیتکس

کوپرات کنیتکس

شرکت دیگری که باید به آن اشاره کرد کوپرات کنیتکس می باشد که محصولات مختلفی را نیز در زمینه کنیتکس تولید می کند که باید به کنیتکس ممتاز صادراتی و همچنین کنیتکس اکریلیک ممتاز اشاره نمود که قابلیت استفاده در فضاهای مختلفی چون سازه های بتنی و رستورانها و تونل ها را دارا می باشد. محصولات این شرکت ۱۰۰% قابل شستشو بوده و به سرعت نیز خشک می شود و مقاومت بالایی را نیز دارد و ضمن اینکه رطوبت را جذب نکرده خاصیت آکوستیک نیز دارد. بسته‌بندی‌های این کنیتکس ها ۲۰ کیلوگرمی و  ۱۲ کیلوگرمی و ۴ کیلوگرمی است که می تواند متناسب با نیاز انتخاب شود.

 

صهبا کنیتکس

صهبا کنیتکس نیز در زمینه تولید محصولات کنیتکس سابقه طولانی و در حدود دو دهه داشته و انواع کنیتکس اکریلیک و روغنی را تولید می‌کند و این محصولات نیز صادر می شود. به طور خلاصه در مورد محصولاتی که این شرکت تولید می کند باید به کنیتکس سوپر صادراتی و کنیتکس اکریلیک صادراتی صهبا و همچنین کنیتکس ممتاز صهبا و محصول دیگری شرکت کنیتکس اکریلیک واتر بیس صهبا  اشاره نمود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

 

ساندورا

در مورد شرکت ساندرا نیز باید گفت که محصولات این شرکت در زمینه ی کنیتکس برای نمای ساختمان نیز در بازار وجود داشته و می‌توانید آنها را انتخاب نمایید که برای سطوح خارجی و همچنین سطوح داخلی قابلیت استفاده را دارا می باشد. این محصول  در دمای ۲۵ درجه در ۴ ساعت خشک شده و عمق آن نیز در ۲۴ ساعت خشک میشود و می توانید برای اجرای آن از قلمو و غلطک و پیستوله استفاده نموده و بسته بندی این شرکت شامل بسته بندی های سه و نیم کیلوگرمی و 10 کیلوگرمی و 20 کیلوگرمی می باشد که در ظروف پلاستیکی قرار دارد.

ما در این مقاله سعی کردیم تا نسبت به معرفی شرکت های تولید کننده ای که در ایران فعالیت دارند اقدام نموده تا بتوانید زمان شناخت آنها در هنگام انتخاب کنیتکس شرایط بهتری را داشته باشید تا بتوانید بهترین برند با بهترین کیفیت و قیمت را انتخاب نمایید. لازم به ذکر می باشد که شرکت های دیگری نیز در ایران نسبت به تولید کنیتکس اقدام می نمایند که می توانید آنها را از عرضه کننده بپرسید. 

منبع : سایت بازسازی خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *