مهمترین نکات خرید رنگ کنیتکس

دانستن نکات خرید رنگ کنیتکس کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه خرید بهتری دارید بتوانید بهترین رنگ را با بهترین قیمت خریداری نمایید. کنیتکس از جمله رنگ های ساختمانی است که می‌تواند برای سطوح مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار بگیرد و علاوه بر زیبایی که به وجود می آورد سبب شود ایرادات موجود بر روی سطح پوشانده شود. برای انتخاب و خرید این رنگ ها شما باید اطلاعات زیادی را در این زمینه داشته و از تجربه دیگران بهره بگیرید.

خرید کنیتکس می‌تواند از روش‌های مختلفی چون خرید به طور مستقیم از نمایندگی و یا وبسایت نمایندگی و همچنین مراکز توزیع رنگهای ساختمانی انجام شود اما آن چیزی که مهم است این است که بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین رنگی کنیتکس را انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهید. برندهای مختلفی در زمینه تولید و توزیع رنگ کنیتکس مختلف فعالیت دارند و انواع محصولات کنیتکس اکریلیک و کنیتکس روغنی رو و کنیتکس پلاستیک را در بازار عرضه می کنند و کیفیت های مختلفی را نیز دارا می باشد.

 

رنگ بندی کنیتکس

از دیگر نکاتی که باید در مورد کنیتکس و خرید آن بدانید این است که می تواند رنگ بندی های مختلفی داشته باشد و شما می توانید برای نمای ساختمان خود و یا سطوح داخلی از طرح ها و رنگ های مختلف آن استفاده نمایید ممکن است در برخی موارد کنیتکس در رنگ سفید در بازار عرضه شده و با اضافه کردن مادر رنگ به آن می توانید کنیتکس و رنگ مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

 

تجربه های مجریان

همه نکاتی که گفته می شود حاصل سالها تجربه مجریان و اکیپ‌های حرفه ای اجرایی کنیتکس می باشد و و شما می توانید بر اساس تجربه هایی که آنها در زمینه خرید و یا اجرای کنیتکس دارند نکات مد نظر خود را جویا شوید. که کدام نوع کنیتکس بهتر می باشد و یا اجرای کدام کنیتکس راحت تر بوده و مشکلات احتمالی را کاهش داده و یا موارد دیگری که سبب طول عمر کنیتس می شود را یک کار حرفه‌ای می‌تواند به شما یادآوری نماید.

مهمترین نکات خرید رنگ کنیتکس

کاربرد کنیتکس

همانطور که اشاره شد کنیتکس انواع مختلفی دارد که هر کدام از این انواع ویژگی‌های خاص خود و موارد استفاده خود را دارند از این رو شناخت هر کدام از آنها می تواند کمک کند تا متناسب با نیاز خود بهترین نوع کنتکس را انتخاب نمایید. کنیتکس پلاستیک بر پایه آب بوده و چون ضدآب نمی باشد بیشتر در فضای داخلی استفاده می شود و بوی بدی هم ندارد و سریع می توان از محیط استفاده نمایید. نوع کنیتکس روغنی نیز بر پایه بنزین یا تینر بوده و از سوی دیگر بیشتر برای موارد خارجی استفاده می‌شود که هم خطرات موقع اجرا بیشت راست و هم اینکه که بوی بد دارد. کنیتکس اکریلیک نیز با اینکه بر پایه آب می باشد اما آب گریز و ضد آب بوده و می‌تواند برای هر سطحی مورد استفاده قرار بگیرد و سریع نیز خشک شد و بوی بدی نیز ندارد.

 

مشخصات فنی کنیتکس

رنگ کنیتکس در ظرفیت های گوناگونی چون ۴ کیلوگرمی یا ۱۲ کیلوگرمی و یا ۲۰ کیلوگرمی در بازار عرضه شده و در ظرف های پلاستیکی و فلزی موجود می باشند که بر روی آن اطلاعات محصول و همچنین مشخصات فنی که مورد نیاز است نوشته شده است و لازم است و آن خوانده شود و اطلاعات مفیدی به دست بیاورید. از جمله این اطلاعات این است که دمای مطلوب برای اجرای کنیتکس چه دمایی است و یا اینکه زمان خشک شدن آن چه میزان می باشد و از نکات دیگر باید به دمای لازم برای نگهداری کنیتکس و همچنین تاریخ تولید و یا بهترین زمان مصرف آن اشاره نمود.

 

دانه بندی کنیتکس

کنیتکس دانه بندی های مختلفی داشته باشد از جمله اینکه ریزدانه باشد یا متوسط دانه یا درشت دانه یا اینکه که بدون دانه باشد که هر کدام بافت های مختلفی را بر روی سطح مورد نظر شما به وجود می‌آورد. کنیتکس بدون دانه سبب می‌شود تا سطح مورد نظر شما به صورت یکنواخت بوده و از سوی دیگر دانه بندی های دیگر سبب می‌شود تا بافت متفاوت تری برای سطح ایجاد شود و همچنین ایراداتی که بر روی سطح وجود دارد نیز می پوشاند.

 

درجه بندی های کنیتکس

شرکت های تولید کننده کنیتکس محصولات خود را در انواع مختلفی به بازار عرضه می کند از جمله این که می تواند در کیفیت و یا سطح پوشش و یا طول عمر متفاوت باشد به طور مثال بعضی از شرکت ها اقدام به تولید کنیتکس هایی چون کنیتکس ممتاز یا کنیتکس صادراتی یا کنیتکس سوپر می کنند که تفاوت هایی را با یکدیگر در زمینه سطح پوشش و طول عمر و کیفیت دارا می باشد.به همین دلیل است که برخی از محصولات دارای ۱۰ سال گارانتی و برخی دیگر از محصولات کنیتکس همان شرکت دارای ۱۵ سال گارانتی میباشد.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله مواردی که کمک می کند تا در زمینه انتخاب و خرید کنیتکس برای نمای ساختمان و سطوح داخلی بهتر عمل کنید بیان کرده باشیم. در سایت بازسازی خانه شما می توانید در مورد چگونگی رنگ آمیزی کنیتکس و همچنین هزینه کنیتکس نما مطالب بیشتری خوانده و در زمینه یک اینتکس اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید. 

منبع: سایت بازسازی خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *